Monday, June 16, 2008

Comment Dari http://azimashaary.blogspot.com/

Sunday, June 15, 2008

No StringS AttacheD

Petang semalam after lunch ngan Abang Bear,Dr.shah dan Dr.Chen aku berkesempatan berjumpa ngan seorang lagi blogger yang begitu fames and mables gitu,siapa lagi kalau bukan kak EJ yang fabolous itu...(hehehe)..Aku ajak abang bear ngan Dr.shah pi jumpa skali,tetapi di sebabkan mereka kesuntukan waktu jadi mereka berkirim salam sahajalah.
Actually kak EJ ni baru jer balik dari Bandung Indonesia ngan Kak Non.Kak non ada kirimkan Brownies dari bandung ,dan kebetulan Kak EJ ni duk kat penang so boleh la pass kat aku..dan petang semalam kitorang jumpa kat E-Gate(kak EJ nih da jadi duta E-Gate katanya),bertempat di Noodle Station.Sebab kitorang baru jer sudah makan(dari tempat berasingan tentunya) so lepak kat situ minum-minum je lah.
Tarrraaaaa......memperkenalkan Kak EJ yang mables dan fabeles ni eklusif dari blog AXIMUD nih untuk tatapan korang-korang sekelian....masa ni dia datang ngan member baik dia,Elle(sila rujuk blog Kak EJ untuk keterangan lanjut k..) Dan inilah dia rupanya Brownies kukus yang di datangkan khas dari Bandung,terima kasih banyak banyak yer ziana...Budi mu itu akan ku kenang hingga tiba nafas terhenti(*ayat tanak kalah kan...haha) *Menghabiskan minuman hingga ke titisan terakhir.. Kalau da nama blogger kena la mik gambar sama-sama..tapi aku takdaklah ketaq macam orang itu..Kebetulan plak masa duk minum-minum orang ini kol..hehe,sib baik ko teka betul okeh...wa salute lu..
Kepada Kak EJ,len kali kalau ada umuq yang panjang boleh la kita berjumpa lagi..jangan la segan segan kalau nak ajak makan tengah hari ke dinner ke(aku yang segan ke dia yang segan nih..hehe)..Nice to meet you..!!
*Lately duk asyik jumpa blogger plak kan lily..hehe...takper,merapatkan silaturrahim kan dituntut dalam islam..:D Bak kata Abang Bear-Blogspot menyatukan kami!!!Terima kasih Blogspot..

No comments: